Disa International

Informatieve website met focus op sprekende beelden

Als toonaangevende speler binnen de B2B markt van onderwateroplossingen, is het voor Disa International uiterst belangrijk om het juiste imago uit te stralen via hun website. Voor hen is dat tweeledig.

Aan de ene kant gaat het voor hen om het delen van informatie. Hun kennis en expertise willen ze graag delen met collega's uit het vak. Aan de andere kant willen ze bij deze eerder specifieke materie hun eigenheid niet uit het oog verliezen. Dit is een belangrijk onderdeel van de website: de stijl en de klasse waarmee ze hun bedrijfsidentiteit willen uitdragen.

hero-disa

Website met dubbele functie

Aan de ene kant willen ze via hun website zoveel mogelijk informatie delen over hun werkzaamheden. En dat is véél informatie, dus een duidelijke structuur en overzichtelijke navigatie zijn hierbij cruciaal. Dit geeft hen de mogelijkheid om al hun diensten en oplossingen zo uitgebreid mogelijk uiteen te zetten voor bezoekers van de website.

Aan de andere kant zien ze hun website (terecht) als een verlengstuk van hun identiteit. Belangrijk dus dat het informatieve moeiteloos gepaard gaat met het esthetische. Er werd gewerkt met veel beelden, hier en daar schermvullend, zowel sfeerplaten als informatieve foto's. Alles door hen zelf te beheren en uiteraard in hun eigen frisse huisstijl

Stevige onderbouw

Achter de schermen is de website opgebouwd in ons gloednieuw CMS. Hierdoor kan de klant heel gemakkelijk zowat alle inhoud van z'n website zelf aanpassen. Toevoegen van nieuwe inhoud, nieuwe pagina's, alles is mogelijk. Hierdoor creëren we aan de ene kant extra inhoud op de website (landingspagina's, blog, realisaties, nieuws) die gedeeld kan worden op sociale media. Aan de andere kant is het voor zoekmachines ook heel fijn om extra inhoud te zien verschijnen, waardoor je weer hoger gaat scoren in de zoekresultaten.

plane-propellor

Ontdek jouw groeiformule

Bezoek ons labo