Claes-Verwimp

Online wagenpark in woord en beeld voor transportbedrijf

Claes-Verwimp ging voor hun nieuwe website resoluut voor sprekende beelden. Ze willen zowel in woord als in beeld hun verhaal vertellen. De basis hiervan ligt in de gefundeerde informatiestructuur die voor hen werd opgezet en in de verhelderende copywriting die hiermee gepaard ging. Deze grondlaag is cruciaal om een website te bouwen die niet alleen mooi oogt, maar waar bezoekers ook perfect vinden wat ze zoeken.

hero-claes-verw

De website voorziet een duidelijk overzicht van het volledige wagenpark, waarbij woord en beeld mekaar telkens perfect weten aan te vullen. Dit digitale wagenpark is volledig door hen te beheren via het eenvoudig te gebruiken CMS dat achter de website zit. Claes-Verwimp bepaalt ten allen tijde welke trailers ze willen tonen en welke niet. Nieuwe trailers kunnen gemakkelijk worden toegevoegd en specificaties kunnen eenvoudig worden aangepast. De bezoeker van de website krijgt op deze manier een duidelijk overzicht van de verschillende trailers, hetgeen een eerste contactname zeker in de hand werkt.

De realisaties zorgen er bovendien voor dat de bezoeker een degelijke voeling krijgt met het totaalaanbod van Claes-Verwimp. Ook deze sectie van de website is volledig door de klant te beheren. Elk mooi nieuw project kan meteen door hen zelf op de website worden weergegeven, hetgeen hun score op zoekmachines telkens omhoog drijft. Deze realisaties kunnen daarna ook eenvoudig gedeeld worden op sociale media, hetgeen op zijn beurt weer zorgt voor extra instroom op de website en wederom een hogere score in zoekmachines.

 

1
plane-propellor

Ontdek jouw groeiformule

Bezoek ons labo