Hoe meld ik een probleem met mijn website, webshop of applicatie?

Een vuistregel hierbij is: "hoe meer info we doorkrijgen, hoe gerichter we te werk kunnen gaan".

We kunnen een probleem pas beginnen oplossen wanneer we het probleem in kwestie kunnen nabootsen. Hetgeen ons daarbij op de juiste weg zet, is:

  • Vertel ons welke stappen je hebt gezet vóór de fout zich voordeed. Dan kunnen wij exact dezelfde stappen zetten en kijken wat er op dat moment achter de schermen gebeurt.
  • Een screenshot van de foutmelding helpt ook altijd. Door de foutmelding te lezen, krijgen we vaak ook al veel inzicht in hetgeen zich achter de schermen afspeelt.

Met die zaken in hand, geraken wij vaak al snel heel ver. Spoedige en gerichte probleemoplossing is iets waarbij zowel jullie als wijzelf gebaat zijn. 

Uw vraag niet kunnen vinden?


Contacteer ons:

+32 14 70 44 33
info@pixeo.be
plane-propellor

Ontdek jouw groeiformule

Bezoek ons labo