Evenementenkluis

Gebruiksvriendelijk online platform voor gemeenten

In samenwerking met de gemeenten Mol, Balen, Dessel en Kasterlee schreven we software die ervoor zorgt dat de aangifte van een evenement binnen een gemeente kinderspel wordt. Zowel voor de gemeentemedewerker, als voor de organisator.

We zorgen voor een eenvoudige aangifte en een overzichtelijke opvolging met een dashboard op maat van ieders behoefte.

evk-screen-hero-001

Digitaal loket

Het digitale loket zorgt ervoor dat organisatoren van een evenement op een eenvoudige manier zicht krijgen op de verplichte en optionele aanvragen (formulieren) die ze voor hun evenement moeten indienen bij het gemeentebestuur. Ze hebben in 1 oogopslag een overzicht van de deadlines van de verschillende aanvragen.

Op die manier wordt het kinderspel om alle nodige documentatie op een correcte en tijdige manier bij de betrokken instanties te krijgen.

Eigen procedures op maat

Elke gemeente heeft eigen procedures en formulieren voor het aanvragen van evenementen en vergunningen. Met de Evenementenkluis kan de gemeente blijven werken zoals ze altijd gewerkt heeft, ze kunnen het systeem volledig opzetten volgens hun eigen manier van werken. 

De gemeente stelt op een overzichtelijk manier haar eigen digitale procedure samen en ons systeem zet bij een nieuwe evenementaanvraag automatisch de juiste formulieren samen. En bij de gemeentes waar er nog geen uitgewerkte procedures zijn, helpen wij hen met plezier op weg.

 

screen-001

 

Updates, modules & integraties

De Evenementenkluis evolueert constant. Er worden wekelijks nieuwe functies gelanceerd. Een uitleenmodule (materiaal uitlenen) wordt momenteel gelanceerd en een integratie met GIPOD (inname openbaar domein) is het volgende op de agenda. Verder plannen we ook integraties met derde partijen voor facturatie, notulenbeheer en de Vlaamse Overheid. Qua updates, modules en integraties is alles bespreekbaar en kan quasi alles gebouwd worden.

Ontdek jouw groeiformule

Bezoek ons labo