Brasserie De Post

Website met menukaart, webshop en social media-ondersteuning

Een bruisende zaak zoals Brasserie De Post heeft niet enkel een goedwerkende website nodig, ook de online menukaart moet steeds up-to-date zijn en om het personeel te ontlasten is het extra handig om online cadeaubonnen te verkopen. 

Daarnaast is er een grote opportuniteit voor de horeca om in te zetten op sociale media, dus daar laten wij hen alle vruchten van plukken.

Verrukkelijke website

Een menukaart zoals die van De Post zie je niet veel: een grote keuze aan talrijke gerechten per categorie. Het was dan ook vanzelfsprekend dat we deze zo overzichtelijk mogelijk wilden weergeven. Daarnaast kan De Post deze zelf up-to-date houden via ons CMS.

Ook gaven we de mogelijkheid om fotoalbums, vacatures en nieuwsberichten aan te maken. Handig om te delen via social media en om klanten of potentiële werknemers op de hoogte te brengen.

Dankzij ons zeer flexibele CMS is het voor hen daarnaast ook mogelijk om zowat àlle andere inhoud van de website (tekst, beeld, bijlages, actieknoppen, enz...) zélf bij te sturen, aan te vullen of te verwijderen. Ons Geni CMS zorgt ervoor dat de klant kort op de bal kan spelen bij nieuws, en op die manier zelf zoveel mogelijk content kan creëren. Dat is niet alleen goed voor hun portemonnee (dat ze al die aanpassingen zelf kunnen doorvoeren), maar ook Google smult mee van alle extra inhoud die je op je website plaatst. Hierdoor gaat de website op termijn weer hoger scoren in de zoekmachines, en zo blijft alles continu groeien en bloeien.

Als laatste kunnen cadeaubons rechtstreeks via de website besteld en betaald worden, zodat het personeel zich zo goed mogelijk kan richten op een prima service aan tafel.

Sociale media

In de horeca is een doorgedreven sociale mediastrategie geen overbodige luxe. We staan De Post dan ook bij om zoveel mogelijk geïnteresseerden naar hun website te brengen door gebruik te maken van social media advertising en organische posts op Facebook en Instagram. Pixeo verzorgt zowel de copy als het beeld op basis van fotografische input. 

Door opmaak van mockups stemmen we op voorhand af welke posts we live laten gaan. Nadien bekijken we welke posts meer interactie en volgers gaven, zodat we de sociale mediapagina's van De Post een blijvende groei kunnen geven.


plane-propellor

Ontdek jouw groeiformule

Bezoek ons labo